Referat fra bestyrelsesmøde d. 26/1-2025

Dagsorden

  1. – Godkendelse af sidste referat fra den ekstraordinære generalforsamling
  1. Sådan er posterne fordelt i bestyrelsen– Lotte formand, Mette Næstformand, Anne Louise Kasser,

Helle bestyrelsesmedlem, Lene bestyrelsesmedlem. Jan suppleant, Frank suppleant.

Vi deles dog om opgaverne og opretter en ny mail, som bruges, når der skal sendes nyt ud til grundejere.

  1. –Regnskab v/Anne Louise- Der er 2 grundejere, som har betalt dobbelt, som Anne Louise har forsøgt at kontakte, men uden held. Der er igen 2 grundejere, som mangler at betale – De har fået adskillige rykkere og sendes nu til advokat. De skal stå under konto 100 – Lene står for at kontakte advokat. Ellers er der ikke mere til regnskabet. Nu skal det godkendes af revisor og underskrives.
  1. Der kommer lidt prisstigninger i vedligeholdelse af veje, så vi hæver budgettet på den konto lidt i 2025. Dog uden at ændre kontingent. Dette sendes også til revisor.
  1. Beskæring og skraldespande. Igen så skal bestyrelse gøre opmærksom på, at alle grundejere skal beskære ud mod sti og vej, ligesom de grundejere som har dræn selv skal rense og vedligeholde, så vandet kan løbe. Det har store konsekvenser for andre grundejere, at dette ikke bliver gjort. Skraldespande skal ind på egen matrikel.

Flere har lagt sten/perlesten i deres indkørsel og helt ud til vej – Faktisk så må der kun lægges sten på egen matrikel og ikke helt ud til grusvej.

  1. Vi skal have lavet en liste over de forskellige ting, som vi er en del af. Jan taler med Bjarne, da vi ikke kender til flere end de nævnte – Unioo er OK og Virk er OK. Trygfonden er OK samt Onecom – Ole er på sagen.
  1. Mette laver indkaldelse til generalforsamling.
  1. Evt.

MH/25702/01